Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 144 000
Viikot: 5-8/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 107 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 43 t 27 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 6 t 14 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV134,8 %36,5 %1 101 00096 %
Yle TV222,7 %6,4 %1 044 00091 %
Yle Teema2,0 %2,5 %766 00067 %
Yle Fem0,9 %1,3 %627 00055 %
Yle yhteensä60,4 %46,7 %1 107 00097 %
MTV315,1 %24,4 %1 053 00092 %
Sub1,6 %2,1 %758 00066 %
AVA1,2 %1,0 %540 00047 %
C More Total0,5 %0,5 %112 00010 %
MTV yhteensä18,4 %28,1 %1 067 00093 %
Nelonen6,2 %10,6 %958 00084 %
Jim1,3 %1,4 %648 00057 %
Liv1,2 %1,4 %613 00054 %
Hero0,5 %0,8 %421 00037 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,4 %53 0005 %
Nelonen Media yhteensä9,4 %14,6 %995 00087 %
TV52,9 %1,7 %714 00062 %
Kutonen1,0 %1,2 %484 00042 %
Frii1,1 %1,6 %428 00037 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %31 0003 %
TLC0,5 %0,5 %373 00033 %
Warner Bros. Discovery6,2 %5,4 %858 00075 %
STAR Channel1,0 %0,8 %432 00038 %
National Geographic Channel1,5 %1,2 %380 00033 %
Disney Finland2,5 %2,0 %550 00048 %
Music TV0,2 %0,1 %35 0003 %
Muut2,9 %3,0 %578 00051 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 107 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.