Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
Viikot: 5-8/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 249 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 24 t 47 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 33 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,2 %25,4 %1 823 00073 %
Yle TV219,1 %7,1 %1 873 00075 %
Yle Teema1,8 %1,4 %1 028 00041 %
Yle Fem0,8 %1,1 %781 00031 %
Yle yhteensä47,9 %35,1 %2 091 00084 %
MTV317,8 %26,2 %1 999 00080 %
Sub2,5 %3,2 %1 344 00054 %
AVA1,8 %1,7 %947 00038 %
C More Total0,5 %0,3 %176 0007 %
MTV yhteensä22,6 %31,4 %2 075 00083 %
Nelonen9,7 %14,6 %1 837 00074 %
Jim1,8 %1,9 %1 072 00043 %
Liv2,6 %2,8 %1 161 00047 %
Hero1,0 %1,4 %728 00029 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,3 %108 0004 %
Nelonen Media yhteensä15,4 %21,0 %1 961 00079 %
TV53,7 %2,7 %1 274 00051 %
Kutonen0,9 %1,0 %762 00031 %
Frii1,5 %1,7 %673 00027 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %54 0002 %
TLC1,2 %1,1 %646 00026 %
Warner Bros. Discovery7,8 %6,7 %1 610 00065 %
STAR Channel2,0 %1,8 %821 00033 %
National Geographic Channel1,3 %1,2 %623 00025 %
Disney Finland3,3 %3,0 %1 051 00042 %
Music TV0,2 %0,1 %100 0004 %
Muut2,8 %2,7 %797 00032 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 249 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.