Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2017
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 657 000
Viikot: 36-39/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 415 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 3 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 42 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,8 %24,9 %1 853 00070 %
Yle TV27,8 %6,9 %1 808 00068 %
Yle Teema1,5 %1,6 %840 00032 %
Yle Fem0,9 %1,2 %737 00028 %
Yle yhteensä40,0 %34,5 %2 171 00082 %
MTV319,6 %24,1 %2 037 00077 %
Sub2,8 %3,2 %1 254 00047 %
AVA2,7 %2,5 %1 072 00040 %
C More Total1,1 %0,4 %234 0009 %
MTV yhteensä26,2 %30,2 %2 183 00082 %
Nelonen13,2 %17,1 %1 961 00074 %
Jim2,1 %1,8 %1 103 00042 %
Liv4,2 %3,9 %1 245 00047 %
Hero1,1 %1,2 %643 00024 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,4 %100 0004 %
Nelonen Media yhteensä20,9 %24,3 %2 112 00080 %
TV52,1 %2,2 %1 092 00041 %
Kutonen0,9 %0,9 %694 00026 %
Frii1,7 %1,6 %627 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %60 0002 %
TLC0,8 %0,5 %560 00021 %
Warner Bros. Discovery5,7 %5,3 %1 477 00056 %
STAR Channel2,3 %1,9 %911 00034 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %579 00022 %
Disney Finland3,9 %3,1 %1 097 00041 %
Music TV0,3 %0,2 %110 0004 %
Muut2,9 %2,4 %718 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 415 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.