Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2017
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 569 000
Viikot: 36-39/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 294 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 41 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 40 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,0 %25,2 %1 790 00070 %
Yle TV29,4 %9,4 %1 788 00070 %
Yle Teema1,6 %1,8 %924 00036 %
Yle Fem0,8 %1,0 %737 00029 %
Yle yhteensä40,8 %37,4 %2 071 00081 %
MTV314,3 %18,3 %1 888 00073 %
Sub3,6 %4,2 %1 360 00053 %
AVA1,3 %1,4 %894 00035 %
C More Total2,6 %1,2 %357 00014 %
MTV yhteensä21,8 %25,0 %2 051 00080 %
Nelonen11,3 %14,3 %1 833 00071 %
Jim2,6 %2,5 %1 227 00048 %
Liv2,0 %1,9 %1 055 00041 %
Hero1,3 %1,7 %784 00031 %
Nelosen maksukanavat1,0 %1,3 %185 0007 %
Nelonen Media yhteensä18,2 %21,8 %1 994 00078 %
TV52,4 %2,6 %1 148 00045 %
Kutonen2,5 %2,4 %986 00038 %
Frii1,2 %1,1 %646 00025 %
The Discovery Channel0,4 %0,2 %98 0004 %
TLC0,3 %0,2 %525 00020 %
Warner Bros. Discovery7,2 %6,7 %1 506 00059 %
STAR Channel2,8 %2,3 %1 102 00043 %
National Geographic Channel3,6 %2,4 %853 00033 %
Disney Finland6,4 %4,6 %1 294 00050 %
Music TV0,5 %0,3 %160 0006 %
Muut5,0 %4,2 %979 00038 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 294 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.