Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 356 000
Viikot: 36-39/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 260 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 55 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 7 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV19,8 %8,8 %850 00063 %
Yle TV210,3 %9,7 %923 00068 %
Yle Teema0,9 %0,8 %284 00021 %
Yle Fem0,4 %0,6 %220 00016 %
Yle yhteensä21,5 %19,8 %1 084 00080 %
MTV316,2 %19,7 %1 023 00075 %
Sub6,2 %6,5 %751 00055 %
AVA3,1 %3,3 %550 00041 %
C More Total1,9 %0,7 %146 00011 %
MTV yhteensä27,4 %30,3 %1 138 00084 %
Nelonen18,3 %22,6 %1 017 00075 %
Jim4,0 %3,5 %679 00050 %
Liv5,1 %4,4 %629 00046 %
Hero1,5 %1,7 %368 00027 %
Nelosen maksukanavat0,9 %1,1 %88 0006 %
Nelonen Media yhteensä29,9 %33,3 %1 119 00083 %
TV53,6 %3,6 %621 00046 %
Kutonen2,9 %2,4 %458 00034 %
Frii1,4 %1,1 %263 00019 %
The Discovery Channel0,4 %0,2 %46 0003 %
TLC0,9 %0,6 %260 00019 %
Warner Bros. Discovery9,3 %7,9 %827 00061 %
STAR Channel3,8 %2,8 %562 00041 %
National Geographic Channel3,0 %1,8 %404 00030 %
Disney Finland6,8 %4,7 %679 00050 %
Music TV0,8 %0,6 %129 00010 %
Muut4,4 %3,4 %394 00029 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 260 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.