Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, toukokuu 2016
Kohderyhmä: Miehet 45–64
Kohderyhmän väestö: 733 000
Viikot: 18-21/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 710 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 24 t 44 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 32 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV124,9 %20,8 %675 00092 %
Yle TV27,1 %6,9 %609 00083 %
Yle Teema3,0 %3,3 %493 00067 %
Yle Fem1,4 %1,8 %383 00052 %
Yle yhteensä36,4 %32,8 %700 00095 %
MTV321,9 %26,9 %659 00090 %
Sub3,1 %3,5 %490 00067 %
AVA1,2 %1,2 %338 00046 %
C More Total7,5 %6,7 %207 00028 %
MTV yhteensä33,8 %38,3 %680 00093 %
Nelonen8,7 %10,0 %602 00082 %
Jim3,2 %3,5 %438 00060 %
Liv1,3 %1,1 %393 00054 %
Nelosen maksukanavat0,4 %0,3 %71 00010 %
Nelonen Media yhteensä14,9 %16,6 %642 00088 %
TV53,4 %3,2 %433 00059 %
Kutonen2,2 %1,8 %348 00047 %
Frii0,9 %1,0 %225 00031 %
The Discovery Channel0,4 %0,3 %51 0007 %
Warner Bros. Discovery6,8 %6,3 %497 00068 %
STAR Channel3,2 %2,7 %411 00056 %
Music TV0,1 %0,1 %35 0005 %
Muut4,8 %3,2 %292 00040 %
Yhteensä100,0 %100,0 %710 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.