Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, toukokuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 65+
Kohderyhmän väestö: 449 000
Viikot: 19-22/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 434 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 30 t 10 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 4 t 22 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV141,4 %35,3 %427 00095 %
Yle TV27,2 %7,2 %399 00089 %
Yle Teema2,9 %3,9 %313 00070 %
Yle Fem1,7 %2,4 %274 00061 %
Yle yhteensä53,2 %48,9 %432 00096 %
MTV320,2 %25,1 %409 00091 %
Sub2,4 %2,2 %288 00064 %
AVA0,6 %0,8 %189 00042 %
C More Total5,0 %4,2 %108 00024 %
MTV yhteensä28,2 %32,3 %418 00093 %
Nelonen5,6 %7,1 %370 00082 %
Jim1,6 %1,9 %232 00052 %
Liv0,9 %0,9 %244 00054 %
Nelosen maksukanavat0,6 %0,3 %48 00011 %
Nelonen Media yhteensä9,0 %10,7 %385 00086 %
TV51,5 %1,4 %199 00044 %
Kutonen0,8 %0,8 %166 00037 %
Frii0,4 %0,3 %92 00020 %
The Discovery Channel0,3 %0,3 %23 0005 %
Warner Bros. Discovery2,9 %2,9 %257 00057 %
STAR Channel1,9 %1,7 %197 00044 %
Music TV0,0 %0,0 %23 0005 %
Muut4,7 %3,5 %171 00038 %
Yhteensä100,0 %100,0 %434 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.