Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 65+
Kohderyhmän väestö: 449 000
Viikot: 10-13/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 436 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 36 t 56 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 18 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV138,8 %35,9 %433 00097 %
Yle TV217,9 %13,4 %415 00093 %
Yle Teema2,7 %3,9 %328 00073 %
Yle Fem1,8 %2,7 %305 00068 %
Yle yhteensä61,2 %55,9 %434 00097 %
MTV314,4 %19,4 %409 00091 %
Sub1,9 %2,1 %296 00066 %
AVA0,8 %1,2 %225 00050 %
C More Total3,3 %1,9 %94 00021 %
MTV yhteensä20,4 %24,5 %421 00094 %
Nelonen4,9 %6,7 %367 00082 %
Jim1,6 %2,2 %242 00054 %
Liv0,7 %0,6 %244 00054 %
Nelosen maksukanavat0,9 %1,3 %52 00012 %
Nelonen Media yhteensä8,3 %11,2 %390 00087 %
TV51,8 %1,8 %243 00054 %
Kutonen0,8 %0,9 %189 00042 %
The Discovery Channel0,4 %0,3 %29 0006 %
Warner Bros. Discovery3,0 %3,0 %274 00061 %
STAR Channel1,8 %1,4 %188 00042 %
Music TV0,0 %0,0 %34 0008 %
Muut5,2 %4,0 %175 00039 %
Yhteensä100,0 %100,0 %436 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.