Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 25–44
Kohderyhmän väestö: 652 000
Viikot: 45-48/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 613 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 39 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 23 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV112,8 %12,6 %478 00073 %
Yle TV210,2 %9,3 %476 00073 %
Yle Teema1,2 %1,3 %201 00031 %
Yle Fem1,1 %1,4 %189 00029 %
Yle yhteensä25,4 %24,7 %572 00088 %
MTV321,0 %25,2 %537 00082 %
Sub5,6 %5,9 %374 00057 %
AVA4,2 %4,1 %295 00045 %
C More Total2,2 %1,6 %90 00014 %
MTV yhteensä33,0 %36,8 %572 00088 %
Nelonen11,4 %12,8 %477 00073 %
Jim4,1 %3,7 %299 00046 %
Liv5,0 %4,6 %362 00056 %
Nelosen maksukanavat0,8 %1,0 %34 0005 %
Nelonen Media yhteensä22,7 %23,4 %537 00082 %
TV55,3 %5,1 %309 00047 %
Kutonen2,1 %1,6 %226 00035 %
Frii3,4 %2,0 %179 00027 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %18 0003 %
Warner Bros. Discovery11,0 %8,9 %390 00060 %
STAR Channel4,1 %3,4 %295 00045 %
Music TV0,9 %0,7 %60 0009 %
Muut2,8 %2,2 %168 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %613 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.