Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 640 000
Viikot: 45-48/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 490 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 23 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 3 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,7 %27,8 %2 067 00078 %
Yle TV210,0 %8,8 %2 061 00078 %
Yle Teema1,8 %2,2 %1 095 00041 %
Yle Fem1,6 %2,1 %1 084 00041 %
Yle yhteensä44,1 %40,9 %2 353 00089 %
MTV321,5 %26,6 %2 214 00084 %
Sub3,2 %3,3 %1 391 00053 %
AVA3,0 %2,8 %1 160 00044 %
C More Total1,7 %1,1 %345 00013 %
MTV yhteensä29,4 %33,9 %2 323 00088 %
Nelonen7,4 %8,6 %1 912 00072 %
Jim2,3 %2,2 %1 133 00043 %
Liv3,0 %2,9 %1 322 00050 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %112 0004 %
Nelonen Media yhteensä14,1 %15,1 %2 115 00080 %
TV53,0 %2,9 %1 131 00043 %
Kutonen1,1 %1,0 %813 00031 %
Frii1,7 %1,4 %641 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %74 0003 %
Warner Bros. Discovery6,0 %5,4 %1 437 00054 %
STAR Channel2,8 %2,2 %1 139 00043 %
Music TV0,4 %0,2 %155 0006 %
Muut3,2 %2,3 %730 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 490 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.