Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 45–64
Kohderyhmän väestö: 748 000
Viikot: 45-48/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 732 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 98 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 25 t 33 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 40 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,8 %28,3 %706 00094 %
Yle TV29,0 %8,7 %659 00088 %
Yle Teema2,2 %2,5 %443 00059 %
Yle Fem1,8 %2,3 %437 00058 %
Yle yhteensä44,8 %41,9 %724 00097 %
MTV321,1 %25,6 %695 00093 %
Sub3,1 %3,2 %470 00063 %
AVA3,3 %3,3 %428 00057 %
C More Total1,7 %1,2 %106 00014 %
MTV yhteensä29,2 %33,3 %710 00095 %
Nelonen7,2 %8,1 %615 00082 %
Jim2,2 %2,1 %381 00051 %
Liv3,1 %2,9 %447 00060 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,1 %33 0004 %
Nelonen Media yhteensä13,9 %14,6 %656 00088 %
TV53,3 %3,1 %402 00054 %
Kutonen1,3 %1,2 %307 00041 %
Frii1,5 %1,4 %243 00032 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %31 0004 %
Warner Bros. Discovery6,2 %5,8 %506 00068 %
STAR Channel2,8 %2,3 %382 00051 %
Music TV0,0 %0,0 %29 0004 %
Muut3,1 %2,2 %259 00035 %
Yhteensä100,0 %100,0 %732 00098 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.