Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - maaliskuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 144 000
Viikot: 1-13/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 111 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 40 t 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 43 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV139,5 %38,0 %1 102 00096 %
Yle TV215,6 %6,9 %1 028 00090 %
Yle Teema2,0 %2,3 %735 00064 %
Yle Fem1,0 %1,3 %621 00054 %
Yle yhteensä58,1 %48,6 %1 109 00097 %
MTV315,8 %23,3 %1 051 00092 %
Sub1,6 %1,8 %722 00063 %
AVA1,3 %1,1 %545 00048 %
C More Total1,0 %0,7 %130 00011 %
MTV yhteensä19,7 %26,8 %1 064 00093 %
Nelonen6,1 %9,2 %954 00083 %
Jim1,5 %1,5 %648 00057 %
Liv1,4 %1,6 %612 00054 %
Hero0,6 %0,9 %426 00037 %
Nelosen maksukanavat0,4 %0,5 %55 0005 %
Nelonen Media yhteensä10,0 %13,8 %999 00087 %
TV51,9 %1,6 %680 00059 %
Kutonen1,2 %1,2 %473 00041 %
Frii1,2 %1,6 %433 00038 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %29 0003 %
TLC0,5 %0,5 %362 00032 %
Warner Bros. Discovery5,7 %5,4 %822 00072 %
STAR Channel1,1 %0,8 %443 00039 %
National Geographic Channel1,7 %1,3 %382 00033 %
Disney Finland2,8 %2,1 %563 00049 %
Music TV0,2 %0,1 %31 0003 %
Muut3,5 %3,3 %584 00051 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 111 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.