Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - maaliskuu 2018
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 395 000
Viikot: 1-13/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 103 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 56 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 17 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,1 %26,6 %1 696 00071 %
Yle TV215,7 %8,3 %1 704 00071 %
Yle Teema2,0 %2,3 %1 043 00044 %
Yle Fem0,8 %1,0 %765 00032 %
Yle yhteensä45,6 %38,1 %1 908 00080 %
MTV313,1 %18,8 %1 777 00074 %
Sub3,7 %4,4 %1 397 00058 %
AVA1,0 %1,0 %810 00034 %
C More Total1,4 %1,0 %249 00010 %
MTV yhteensä19,1 %25,2 %1 902 00079 %
Nelonen8,3 %11,6 %1 687 00070 %
Jim2,5 %2,5 %1 142 00048 %
Liv1,5 %1,7 %991 00041 %
Hero1,1 %1,6 %767 00032 %
Nelosen maksukanavat0,8 %1,3 %190 0008 %
Nelonen Media yhteensä14,2 %18,7 %1 830 00076 %
TV53,6 %2,9 %1 220 00051 %
Kutonen2,9 %2,9 %1 007 00042 %
Frii1,2 %1,3 %692 00029 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %75 0003 %
TLC0,4 %0,4 %536 00022 %
Warner Bros. Discovery9,2 %8,2 %1 524 00064 %
STAR Channel2,8 %2,4 %1 003 00042 %
National Geographic Channel3,3 %2,3 %842 00035 %
Disney Finland6,1 %4,7 %1 228 00051 %
Music TV0,4 %0,2 %133 0006 %
Muut5,5 %4,8 %1 000 00042 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 103 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.