Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 45–64
Kohderyhmän väestö: 740 000
Viikot: 1-34/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 711 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 96 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 42 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 24 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,0 %23,5 %669 00090 %
Yle TV212,1 %10,8 %604 00082 %
Yle Teema2,8 %3,5 %438 00059 %
Yle Fem2,0 %2,4 %403 00054 %
Yle yhteensä44,0 %40,2 %698 00094 %
MTV318,1 %21,6 %648 00088 %
Sub2,6 %2,7 %435 00059 %
AVA3,1 %3,0 %380 00051 %
C More Total2,1 %1,3 %103 00014 %
MTV yhteensä26,0 %28,7 %671 00091 %
Nelonen10,5 %12,8 %595 00080 %
Jim2,8 %2,9 %387 00052 %
Liv3,3 %2,8 %435 00059 %
Hero1,1 %1,3 %252 00034 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,2 %43 0006 %
Nelonen Media yhteensä17,9 %20,0 %638 00086 %
TV53,2 %3,1 %396 00054 %
Kutonen1,2 %1,2 %288 00039 %
Frii2,0 %2,0 %235 00032 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %37 0005 %
Warner Bros. Discovery6,6 %6,3 %481 00065 %
STAR Channel2,5 %2,2 %344 00046 %
National Geographic Channel0,2 %0,1 %29 0004 %
Music TV0,0 %0,0 %24 0003 %
Muut3,0 %2,4 %240 00032 %
Yhteensä100,0 %100,0 %711 00096 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.