Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 472 000
Viikot: 1-34/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 259 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 39 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 58 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,3 %24,7 %1 845 00075 %
Yle TV211,9 %10,3 %1 795 00073 %
Yle Teema2,8 %3,6 %1 115 00045 %
Yle Fem1,8 %2,1 %1 006 00041 %
Yle yhteensä44,8 %40,8 %2 103 00085 %
MTV318,4 %22,1 %1 921 00078 %
Sub2,7 %2,9 %1 247 00050 %
AVA3,0 %2,8 %1 061 00043 %
C More Total1,8 %1,2 %293 00012 %
MTV yhteensä26,0 %29,0 %2 062 00083 %
Nelonen9,6 %12,2 %1 762 00071 %
Jim2,9 %3,0 %1 109 00045 %
Liv3,3 %2,9 %1 236 00050 %
Hero1,0 %1,2 %632 00026 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %111 0004 %
Nelonen Media yhteensä17,1 %19,6 %1 944 00079 %
TV52,9 %2,9 %1 061 00043 %
Kutonen1,1 %1,0 %744 00030 %
Frii2,1 %1,8 %608 00025 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %86 0003 %
Warner Bros. Discovery6,3 %5,9 %1 342 00054 %
STAR Channel2,4 %2,0 %954 00039 %
National Geographic Channel0,1 %0,1 %63 0003 %
Music TV0,3 %0,2 %124 0005 %
Muut3,2 %2,5 %662 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 259 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.