Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - syyskuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 25–44
Kohderyhmän väestö: 687 000
Viikot: 1-39/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 630 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 32 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 21 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV112,1 %10,1 %464 00068 %
Yle TV210,8 %8,0 %470 00068 %
Yle Teema1,9 %2,1 %273 00040 %
Yle Fem0,8 %1,1 %208 00030 %
Yle yhteensä25,6 %21,3 %562 00082 %
MTV315,4 %19,5 %534 00078 %
Sub7,6 %9,0 %451 00066 %
AVA1,9 %2,2 %271 00039 %
C More Total5,2 %4,0 %124 00018 %
MTV yhteensä30,0 %34,7 %582 00085 %
Nelonen10,3 %12,1 %491 00071 %
Jim5,6 %5,5 %393 00057 %
Liv2,6 %2,7 %334 00049 %
Nelosen maksukanavat1,3 %1,5 %56 0008 %
Nelonen Media yhteensä20,6 %23,1 %553 00080 %
TV56,0 %6,1 %372 00054 %
Kutonen3,7 %3,7 %315 00046 %
Frii0,7 %0,6 %88 00013 %
The Discovery Channel1,0 %0,7 %29 0004 %
Warner Bros. Discovery11,4 %11,1 %460 00067 %
STAR Channel6,6 %5,6 %363 00053 %
Music TV0,6 %0,3 %71 00010 %
Muut5,1 %3,9 %187 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %630 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.