Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 17/2024
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 718 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 699 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 37 t 23 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 20 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV133,8 %29,1 %699 00097 %
Yle TV26,8 %5,6 %607 00085 %
Yle Teema&Fem4,6 %3,7 %519 00072 %
Yle yhteensä45,3 %38,4 %699 00097 %
MTV323,3 %25,8 %679 00095 %
Sub1,9 %2,0 %401 00056 %
AVA2,2 %2,3 %374 00052 %
C More Total0,9 %0,6 %131 00018 %
MTV yhteensä28,4 %30,7 %685 00095 %
Nelonen9,9 %14,7 %590 00082 %
Jim2,3 %2,7 %388 00054 %
Liv1,7 %1,8 %381 00053 %
Hero0,9 %1,1 %265 00037 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,8 %20,3 %624 00087 %
TV52,9 %2,4 %424 00059 %
Kutonen1,2 %1,3 %248 00035 %
Frii1,8 %1,7 %215 00030 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %00 %
TLC2,4 %2,1 %248 00035 %
Warner Bros. Discovery8,3 %7,5 %491 00068 %
STAR Channel0,6 %0,5 %205 00029 %
National Geographic Channel1,0 %0,6 %216 00030 %
Disney Finland1,6 %1,2 %319 00044 %
Muut1,9 %2,0 %249 00035 %
Yhteensä100,0 %100,0 %699 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.