Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 14/2024
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 718 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 692 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 96 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 37 t 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 17 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV133,8 %31,4 %691 00096 %
Yle TV210,4 %6,4 %611 00085 %
Yle Teema&Fem4,9 %3,7 %518 00072 %
Yle yhteensä49,0 %41,5 %692 00096 %
MTV323,2 %27,6 %654 00091 %
Sub2,0 %2,1 %404 00056 %
AVA2,7 %2,4 %382 00053 %
C More Total0,8 %0,5 %150 00021 %
MTV yhteensä28,7 %32,6 %661 00092 %
Nelonen7,7 %11,6 %540 00075 %
Jim2,3 %2,6 %420 00058 %
Liv1,6 %1,5 %368 00051 %
Hero0,7 %1,1 %230 00032 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,4 %16,9 %588 00082 %
TV52,3 %2,3 %402 00056 %
Kutonen0,7 %0,5 %258 00036 %
Frii1,6 %1,5 %233 00032 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %3 0000 %
TLC1,9 %1,8 %283 00039 %
Warner Bros. Discovery6,5 %6,2 %496 00069 %
STAR Channel0,4 %0,3 %211 00029 %
National Geographic Channel1,3 %0,7 %213 00030 %
Disney Finland1,6 %1,1 %322 00045 %
Muut2,2 %2,2 %276 00038 %
Yhteensä100,0 %100,0 %692 00096 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.