Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 47/2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 338 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 18 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 45 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,4 %26,2 %1 760 00065 %
Yle TV213,4 %11,6 %1 689 00063 %
Yle Teema&Fem3,7 %4,0 %1 164 00043 %
Yle yhteensä47,5 %41,8 %2 087 00078 %
MTV316,8 %18,8 %1 829 00068 %
Sub2,9 %4,1 %1 271 00047 %
AVA2,7 %2,2 %917 00034 %
C More Total0,7 %0,7 %343 00013 %
MTV yhteensä23,1 %25,8 %2 005 00074 %
Nelonen8,7 %12,3 %1 529 00057 %
Jim2,0 %1,8 %853 00032 %
Liv1,8 %1,8 %976 00036 %
Hero1,2 %1,7 %629 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,8 %17,7 %1 813 00067 %
TV52,9 %2,6 %1 071 00040 %
Kutonen1,0 %1,0 %607 00023 %
Frii1,9 %2,1 %632 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %18 0001 %
TLC3,2 %2,6 %634 00024 %
Warner Bros. Discovery9,1 %8,3 %1 380 00051 %
STAR Channel1,5 %1,2 %626 00023 %
National Geographic Channel1,3 %1,0 %570 00021 %
Disney Finland2,8 %2,3 %906 00034 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,9 %2,7 %735 00027 %
Muut1,8 %1,7 %538 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 338 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.