Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 43/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 179 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 35 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 48 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,6 %24,5 %1 654 00066 %
Yle TV26,8 %4,8 %1 509 00060 %
Yle Teema&Fem2,6 %2,4 %1 012 00040 %
Yle yhteensä37,0 %31,8 %1 902 00075 %
MTV324,4 %30,2 %1 798 00071 %
Sub2,7 %2,7 %1 030 00041 %
AVA3,0 %2,5 %932 00037 %
C More Total0,6 %0,7 %237 0009 %
MTV yhteensä30,7 %36,0 %1 957 00078 %
Nelonen10,9 %14,3 %1 588 00063 %
Jim2,2 %1,6 %865 00034 %
Liv2,4 %2,3 %987 00039 %
Hero0,9 %0,9 %617 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,4 %19,0 %1 810 00072 %
TV52,5 %1,7 %930 00037 %
Kutonen0,9 %1,0 %595 00024 %
Frii2,5 %2,0 %619 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %12 0000 %
TLC2,9 %2,4 %608 00024 %
Warner Bros. Discovery9,0 %7,3 %1 282 00051 %
STAR Channel1,7 %1,3 %655 00026 %
National Geographic Channel1,7 %1,1 %531 00021 %
Disney Finland3,4 %2,4 %889 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,2 %1,4 %628 00025 %
Muut2,5 %2,3 %590 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 179 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.