Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 29/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 924 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 76 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 9 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,9 %25,4 %1 495 00059 %
Yle TV218,2 %14,5 %1 377 00055 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,6 %898 00036 %
Yle yhteensä48,4 %42,4 %1 697 00067 %
MTV316,9 %22,7 %1 463 00058 %
Sub3,4 %3,6 %920 00037 %
AVA2,8 %2,9 %684 00027 %
C More Total0,2 %0,1 %116 0005 %
MTV yhteensä23,2 %29,4 %1 612 00064 %
Nelonen5,1 %6,1 %1 151 00046 %
Jim2,7 %2,4 %728 00029 %
Liv2,4 %2,6 %786 00031 %
Hero1,0 %1,1 %497 00020 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,1 %12,1 %1 354 00054 %
TV53,1 %3,0 %846 00034 %
Kutonen1,3 %1,1 %579 00023 %
Frii2,4 %2,3 %513 00020 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %6 0000 %
TLC2,8 %3,0 %575 00023 %
Warner Bros. Discovery9,8 %9,6 %1 157 00046 %
STAR Channel2,1 %1,7 %508 00020 %
National Geographic Channel1,7 %1,3 %453 00018 %
Disney Finland3,8 %3,0 %756 00030 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,8 %546 00022 %
Muut2,3 %1,7 %371 00015 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 924 00076 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.