Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 35/2017
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 657 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 420 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 36 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 39 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,9 %26,9 %1 887 00071 %
Yle TV210,5 %9,8 %1 838 00069 %
Yle Teema1,4 %1,3 %873 00033 %
Yle Fem0,7 %0,9 %677 00025 %
Yle yhteensä43,5 %38,9 %2 181 00082 %
MTV317,7 %22,0 %1 916 00072 %
Sub2,8 %3,4 %1 206 00045 %
AVA2,6 %2,6 %939 00035 %
C More Total1,9 %0,9 %347 00013 %
MTV yhteensä25,0 %29,0 %2 118 00080 %
Nelonen9,8 %11,2 %1 812 00068 %
Jim2,2 %1,9 %1 030 00039 %
Liv4,4 %4,3 %1 206 00045 %
Hero1,2 %1,5 %657 00025 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,2 %80 0003 %
Nelonen Media yhteensä17,8 %19,1 %2 036 00077 %
TV52,5 %2,6 %1 030 00039 %
Kutonen0,8 %1,0 %729 00027 %
Frii2,1 %2,2 %641 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %59 0002 %
TLC0,9 %0,8 %544 00020 %
Warner Bros. Discovery6,7 %6,7 %1 422 00054 %
STAR Channel2,5 %2,1 %909 00034 %
National Geographic Channel1,6 %1,4 %568 00021 %
Disney Finland4,1 %3,5 %1 104 00042 %
Music TV0,3 %0,2 %109 0004 %
Muut2,7 %2,6 %718 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 420 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.