Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 14/2017
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 657 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 462 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 49 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 58 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV132,5 %29,4 %2 002 00075 %
Yle TV28,7 %5,1 %1 883 00071 %
Yle Teema1,3 %1,5 %1 025 00039 %
Yle Fem1,5 %1,9 %969 00036 %
Yle yhteensä44,0 %37,8 %2 272 00086 %
MTV321,2 %26,7 %2 077 00078 %
Sub2,4 %2,8 %1 302 00049 %
AVA2,3 %2,4 %1 129 00042 %
C More Total1,3 %0,2 %285 00011 %
MTV yhteensä27,2 %32,1 %2 221 00084 %
Nelonen9,8 %13,1 %1 964 00074 %
Jim2,5 %2,5 %1 178 00044 %
Liv3,3 %3,0 %1 251 00047 %
Hero1,1 %1,1 %654 00025 %
Nelosen maksukanavat0,6 %0,7 %189 0007 %
Nelonen Media yhteensä17,3 %20,5 %2 133 00080 %
TV51,9 %1,8 %941 00035 %
Kutonen0,9 %0,8 %703 00026 %
Frii1,3 %1,2 %592 00022 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %78 0003 %
TLC0,8 %0,6 %491 00018 %
Warner Bros. Discovery5,1 %4,5 %1 337 00050 %
STAR Channel2,2 %1,9 %999 00038 %
National Geographic Channel1,2 %0,9 %552 00021 %
Disney Finland3,4 %2,8 %1 151 00043 %
Music TV0,3 %0,1 %116 0004 %
Muut2,6 %2,2 %809 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 462 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.