Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2017
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 478 000
Viikot: 5-8/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 312 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 54 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 26 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,7 %23,6 %1 918 00077 %
Yle TV213,6 %8,0 %1 873 00076 %
Yle Teema2,3 %2,9 %1 138 00046 %
Yle Fem1,4 %1,8 %1 009 00041 %
Yle yhteensä45,0 %36,4 %2 135 00086 %
MTV321,1 %28,2 %2 072 00084 %
Sub2,7 %3,1 %1 362 00055 %
AVA2,3 %2,6 %1 122 00045 %
C More Total0,7 %0,3 %217 0009 %
MTV yhteensä26,8 %34,2 %2 162 00087 %
Nelonen9,6 %12,7 %1 858 00075 %
Jim2,3 %2,4 %1 190 00048 %
Liv3,1 %2,6 %1 270 00051 %
Hero1,0 %1,3 %741 00030 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %122 0005 %
Nelonen Media yhteensä16,4 %19,3 %2 025 00082 %
TV52,2 %2,2 %1 092 00044 %
Kutonen0,9 %0,8 %755 00030 %
Frii1,6 %1,4 %672 00027 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %100 0004 %
TLC1,1 %0,9 %466 00019 %
Warner Bros. Discovery6,0 %5,5 %1 435 00058 %
STAR Channel2,1 %1,7 %1 008 00041 %
National Geographic Channel0,2 %0,1 %70 0003 %
Disney Finland2,3 %1,8 %1 031 00042 %
Music TV0,2 %0,1 %110 0004 %
Muut3,3 %2,7 %833 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 312 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.