Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2017
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 569 000
Viikot: 5-8/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 347 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 18 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 12 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,1 %23,8 %1 885 00073 %
Yle TV217,3 %10,3 %1 907 00074 %
Yle Teema2,4 %3,1 %1 188 00046 %
Yle Fem1,4 %1,9 %1 014 00039 %
Yle yhteensä47,2 %39,1 %2 155 00084 %
MTV314,6 %20,7 %1 961 00076 %
Sub3,2 %4,2 %1 495 00058 %
AVA1,1 %1,2 %962 00037 %
C More Total1,4 %1,0 %325 00013 %
MTV yhteensä20,3 %27,1 %2 109 00082 %
Nelonen8,9 %11,6 %1 897 00074 %
Jim2,7 %2,6 %1 243 00048 %
Liv1,4 %1,4 %1 122 00044 %
Hero1,2 %1,7 %809 00031 %
Nelosen maksukanavat0,8 %1,1 %237 0009 %
Nelonen Media yhteensä15,0 %18,4 %2 051 00080 %
TV52,8 %3,1 %1 240 00048 %
Kutonen2,1 %2,1 %981 00038 %
Frii1,2 %1,3 %653 00025 %
The Discovery Channel0,7 %0,5 %145 0006 %
TLC0,4 %0,3 %399 00016 %
Warner Bros. Discovery7,2 %7,3 %1 545 00060 %
STAR Channel3,1 %2,4 %1 239 00048 %
National Geographic Channel0,5 %0,3 %136 0005 %
Disney Finland3,6 %2,7 %1 277 00050 %
Music TV0,4 %0,3 %156 0006 %
Muut6,2 %5,0 %1 049 00041 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 347 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.