Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 356 000
Viikot: 5-8/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 279 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 33 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 23 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV110,7 %9,2 %938 00069 %
Yle TV213,6 %8,7 %962 00071 %
Yle Teema1,9 %2,1 %461 00034 %
Yle Fem1,0 %1,3 %376 00028 %
Yle yhteensä27,2 %21,3 %1 138 00084 %
MTV318,1 %24,0 %1 098 00081 %
Sub5,5 %6,4 %822 00061 %
AVA2,3 %2,7 %538 00040 %
C More Total1,1 %0,5 %126 0009 %
MTV yhteensä27,0 %33,5 %1 182 00087 %
Nelonen14,2 %18,0 %1 016 00075 %
Jim4,5 %4,3 %694 00051 %
Liv4,1 %3,1 %640 00047 %
Hero1,6 %1,9 %405 00030 %
Nelosen maksukanavat0,8 %1,0 %108 0008 %
Nelonen Media yhteensä25,2 %28,3 %1 120 00083 %
TV54,4 %4,3 %648 00048 %
Kutonen2,3 %2,1 %472 00035 %
Frii1,3 %1,0 %300 00022 %
The Discovery Channel0,7 %0,5 %79 0006 %
TLC1,4 %1,1 %233 00017 %
Warner Bros. Discovery10,1 %9,1 %844 00062 %
STAR Channel4,3 %3,3 %646 00048 %
National Geographic Channel0,7 %0,4 %61 0005 %
Disney Finland4,9 %3,7 %667 00049 %
Music TV0,6 %0,4 %110 0008 %
Muut5,0 %3,7 %463 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 279 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.