Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 356 000
Viikot: 1-4/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 252 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 27 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 21 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV112,7 %12,5 %935 00069 %
Yle TV211,1 %8,2 %953 00070 %
Yle Teema1,4 %1,5 %464 00034 %
Yle Fem0,9 %1,1 %370 00027 %
Yle yhteensä26,0 %23,4 %1 131 00083 %
MTV315,3 %19,8 %1 061 00078 %
Sub5,9 %6,8 %800 00059 %
AVA2,3 %2,5 %522 00038 %
C More Total1,5 %0,7 %128 0009 %
MTV yhteensä25,0 %29,7 %1 151 00085 %
Nelonen13,1 %15,3 %1 007 00074 %
Jim4,6 %4,2 %689 00051 %
Liv4,8 %4,4 %653 00048 %
Hero1,9 %2,5 %430 00032 %
Nelosen maksukanavat0,8 %1,1 %133 00010 %
Nelonen Media yhteensä25,3 %27,5 %1 097 00081 %
TV54,5 %4,8 %655 00048 %
Kutonen2,6 %2,5 %523 00039 %
Frii1,5 %1,2 %306 00023 %
The Discovery Channel1,1 %0,8 %87 0006 %
TLC1,7 %1,3 %245 00018 %
Warner Bros. Discovery11,5 %10,6 %874 00064 %
STAR Channel4,8 %3,9 %659 00049 %
National Geographic Channel0,7 %0,6 %62 0005 %
Disney Finland5,5 %4,5 %684 00050 %
Music TV0,8 %0,4 %119 0009 %
Muut5,8 %3,9 %461 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 252 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.