Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2017
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 657 000
Viikot: 44-48/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 934 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 73 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 36 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 57 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,2 %24,4 %1 478 00056 %
Yle TV210,4 %8,0 %1 487 00056 %
Yle Teema1,5 %1,6 %740 00028 %
Yle Fem1,2 %1,5 %650 00024 %
Yle yhteensä42,3 %35,6 %1 731 00065 %
MTV321,0 %26,4 %1 642 00062 %
Sub2,8 %2,9 %1 024 00039 %
AVA2,6 %2,5 %889 00033 %
C More Total0,9 %0,6 %186 0007 %
MTV yhteensä27,3 %32,4 %1 748 00066 %
Nelonen10,5 %13,7 %1 533 00058 %
Jim1,9 %1,7 %888 00033 %
Liv3,5 %3,0 %922 00035 %
Hero1,2 %1,4 %602 00023 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %97 0004 %
Nelonen Media yhteensä17,4 %20,2 %1 666 00063 %
TV52,2 %2,4 %879 00033 %
Kutonen0,8 %0,8 %580 00022 %
Frii1,6 %1,6 %523 00020 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %44 0002 %
TLC1,0 %0,8 %461 00017 %
Warner Bros. Discovery6,0 %5,9 %1 196 00045 %
STAR Channel2,2 %1,8 %782 00029 %
National Geographic Channel1,5 %1,3 %505 00019 %
Disney Finland3,7 %3,1 %947 00036 %
Music TV0,3 %0,2 %79 0003 %
Muut3,0 %2,6 %636 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 934 00073 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.