Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2017
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 478 000
Viikot: 44-48/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 802 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 73 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 23 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 5 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,8 %24,8 %1 439 00058 %
Yle TV210,0 %7,9 %1 397 00056 %
Yle Teema1,5 %1,6 %728 00029 %
Yle Fem1,2 %1,5 %631 00025 %
Yle yhteensä42,6 %35,9 %1 628 00066 %
MTV321,1 %26,4 %1 560 00063 %
Sub2,8 %2,9 %988 00040 %
AVA2,7 %2,5 %876 00035 %
C More Total0,8 %0,5 %173 0007 %
MTV yhteensä27,3 %32,4 %1 657 00067 %
Nelonen10,2 %13,4 %1 441 00058 %
Jim1,9 %1,7 %866 00035 %
Liv3,6 %3,1 %901 00036 %
Hero1,2 %1,4 %593 00024 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %86 0003 %
Nelonen Media yhteensä17,1 %19,9 %1 564 00063 %
TV52,2 %2,4 %861 00035 %
Kutonen0,8 %0,8 %563 00023 %
Frii1,6 %1,6 %519 00021 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %42 0002 %
TLC1,0 %0,8 %450 00018 %
Warner Bros. Discovery6,1 %5,9 %1 159 00047 %
STAR Channel2,2 %1,8 %734 00030 %
National Geographic Channel1,5 %1,3 %496 00020 %
Disney Finland3,7 %3,1 %897 00036 %
Music TV0,3 %0,2 %78 0003 %
Muut2,9 %2,6 %613 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 802 00073 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.