Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 640 000
Viikot: 6-9/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 475 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 17 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,6 %22,5 %1 998 00076 %
Yle TV214,6 %10,3 %2 087 00079 %
Yle Teema2,7 %3,5 %1 313 00050 %
Yle Fem1,5 %1,9 %1 129 00043 %
Yle yhteensä45,5 %38,3 %2 315 00088 %
MTV319,0 %24,5 %2 192 00083 %
Sub3,9 %4,1 %1 570 00059 %
AVA3,1 %4,0 %1 284 00049 %
C More Total1,6 %1,0 %318 00012 %
MTV yhteensä27,6 %33,6 %2 318 00088 %
Nelonen8,6 %11,3 %2 008 00076 %
Jim3,1 %3,6 %1 292 00049 %
Liv3,2 %2,9 %1 395 00053 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %135 0005 %
Nelonen Media yhteensä15,7 %18,9 %2 170 00082 %
TV53,6 %3,0 %1 271 00048 %
Kutonen1,2 %1,3 %918 00035 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %84 0003 %
Warner Bros. Discovery5,0 %4,4 %1 508 00057 %
STAR Channel2,9 %2,3 %1 057 00040 %
Music TV0,3 %0,2 %167 0006 %
Muut3,0 %2,4 %605 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 475 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.