Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 463 000
Viikot: 6-9/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 316 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 24 t 3 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 26 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,2 %22,8 %1 924 00078 %
Yle TV214,1 %10,3 %1 953 00079 %
Yle Teema2,8 %3,6 %1 292 00052 %
Yle Fem1,5 %1,9 %1 094 00044 %
Yle yhteensä45,6 %38,5 %2 170 00088 %
MTV319,1 %24,4 %2 075 00084 %
Sub3,9 %4,0 %1 513 00061 %
AVA3,2 %4,0 %1 254 00051 %
C More Total1,5 %0,9 %286 00012 %
MTV yhteensä27,7 %33,4 %2 185 00089 %
Nelonen8,6 %11,3 %1 903 00077 %
Jim3,1 %3,7 %1 258 00051 %
Liv3,3 %2,9 %1 357 00055 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %127 0005 %
Nelonen Media yhteensä15,7 %18,9 %2 055 00083 %
TV53,7 %2,9 %1 230 00050 %
Kutonen1,2 %1,3 %882 00036 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %81 0003 %
Warner Bros. Discovery5,0 %4,4 %1 447 00059 %
STAR Channel2,7 %2,3 %989 00040 %
Music TV0,3 %0,2 %161 0007 %
Muut2,9 %2,3 %570 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 316 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.