Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2017
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 478 000
Viikot: 1-26/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 271 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 27 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 5 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,0 %26,0 %1 858 00075 %
Yle TV210,1 %7,3 %1 757 00071 %
Yle Teema2,1 %2,4 %1 048 00042 %
Yle Fem1,2 %1,6 %908 00037 %
Yle yhteensä43,5 %37,2 %2 079 00084 %
MTV319,9 %25,3 %1 970 00080 %
Sub2,8 %3,2 %1 269 00051 %
AVA2,3 %2,3 %1 022 00041 %
C More Total1,3 %0,8 %246 00010 %
MTV yhteensä26,3 %31,5 %2 089 00084 %
Nelonen9,4 %12,2 %1 795 00072 %
Jim2,5 %2,4 %1 126 00045 %
Liv3,6 %3,4 %1 230 00050 %
Hero1,3 %1,5 %716 00029 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,4 %128 0005 %
Nelonen Media yhteensä17,2 %20,0 %1 972 00080 %
TV52,3 %2,4 %1 041 00042 %
Kutonen1,0 %0,9 %740 00030 %
Frii1,6 %1,5 %646 00026 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %89 0004 %
TLC1,1 %0,8 %503 00020 %
Warner Bros. Discovery6,2 %5,8 %1 389 00056 %
STAR Channel2,1 %1,8 %963 00039 %
National Geographic Channel1,1 %0,8 %435 00018 %
Disney Finland3,2 %2,6 %1 096 00044 %
Music TV0,3 %0,2 %113 0005 %
Muut3,4 %2,8 %770 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 271 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.