Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - helmikuu 2017
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 569 000
Viikot: 1-8/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 342 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 11 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 11 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,0 %26,0 %1 902 00074 %
Yle TV214,5 %9,4 %1 914 00074 %
Yle Teema2,6 %3,1 %1 209 00047 %
Yle Fem1,4 %1,8 %1 024 00040 %
Yle yhteensä46,4 %40,3 %2 158 00084 %
MTV314,0 %19,3 %1 968 00077 %
Sub3,4 %4,3 %1 504 00059 %
AVA1,1 %1,2 %947 00037 %
C More Total1,9 %1,1 %338 00013 %
MTV yhteensä20,4 %25,9 %2 112 00082 %
Nelonen8,7 %10,9 %1 892 00074 %
Jim2,7 %2,6 %1 268 00049 %
Liv1,6 %1,6 %1 148 00045 %
Hero1,2 %1,7 %843 00033 %
Nelosen maksukanavat0,9 %1,2 %249 00010 %
Nelonen Media yhteensä15,1 %17,9 %2 048 00080 %
TV52,9 %3,3 %1 251 00049 %
Kutonen2,2 %2,2 %1 012 00039 %
Frii1,2 %1,3 %664 00026 %
The Discovery Channel0,8 %0,6 %154 0006 %
TLC0,4 %0,3 %430 00017 %
Warner Bros. Discovery7,5 %7,6 %1 567 00061 %
STAR Channel3,3 %2,6 %1 258 00049 %
National Geographic Channel0,5 %0,3 %140 0005 %
Disney Finland3,8 %2,9 %1 297 00050 %
Music TV0,5 %0,4 %157 0006 %
Muut6,3 %4,9 %1 061 00041 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 342 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.