Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - helmikuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 45–64-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 456 000
Viikot: 1-8/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 416 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 28 t 25 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 4 t 4 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,0 %26,0 %1 357 00093 %
Yle TV212,6 %8,8 %1 259 00086 %
Yle Teema2,9 %3,3 %959 00066 %
Yle Fem1,5 %1,9 %835 00057 %
Yle yhteensä45,9 %40,0 %1 395 00096 %
MTV316,2 %21,6 %1 316 00090 %
Sub3,0 %3,4 %999 00069 %
AVA1,8 %1,9 %778 00053 %
C More Total1,5 %0,8 %225 00015 %
MTV yhteensä22,5 %27,8 %1 352 00093 %
Nelonen8,8 %10,8 %1 231 00085 %
Jim2,3 %2,1 %867 00060 %
Liv2,5 %2,6 %901 00062 %
Hero1,4 %1,8 %672 00046 %
Nelosen maksukanavat0,7 %0,8 %143 00010 %
Nelonen Media yhteensä15,7 %18,1 %1 303 00089 %
TV52,9 %3,1 %899 00062 %
Kutonen1,9 %1,9 %715 00049 %
Frii1,7 %1,7 %561 00039 %
The Discovery Channel0,6 %0,4 %100 0007 %
TLC0,7 %0,6 %366 00025 %
Warner Bros. Discovery7,8 %7,7 %1 070 00073 %
STAR Channel2,7 %2,3 %819 00056 %
National Geographic Channel0,4 %0,2 %98 0007 %
Disney Finland3,1 %2,5 %843 00058 %
Music TV0,2 %0,2 %74 0005 %
Muut4,9 %3,8 %672 00046 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 416 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.