Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - marraskuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 542 000
Viikot: 1-48/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 287 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 31 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 47 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,3 %24,4 %1 821 00072 %
Yle TV211,6 %9,0 %1 814 00071 %
Yle Teema2,6 %3,3 %1 171 00046 %
Yle Fem1,5 %2,0 %1 010 00040 %
Yle yhteensä43,0 %38,6 %2 082 00082 %
MTV315,5 %19,8 %1 932 00076 %
Sub4,5 %5,4 %1 492 00059 %
AVA1,3 %1,6 %957 00038 %
C More Total4,0 %3,2 %471 00019 %
MTV yhteensä25,4 %30,0 %2 084 00082 %
Nelonen7,8 %9,6 %1 761 00069 %
Jim3,4 %3,6 %1 246 00049 %
Liv1,5 %1,5 %1 129 00044 %
Nelosen maksukanavat1,0 %1,1 %234 0009 %
Nelonen Media yhteensä14,6 %17,1 %1 938 00076 %
TV53,8 %3,8 %1 214 00048 %
Kutonen2,3 %2,3 %1 004 00039 %
Frii0,6 %0,6 %374 00015 %
The Discovery Channel0,5 %0,4 %134 0005 %
Warner Bros. Discovery7,2 %7,1 %1 506 00059 %
STAR Channel4,5 %3,4 %1 233 00049 %
Music TV0,3 %0,1 %175 0007 %
Muut5,1 %3,7 %776 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 287 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.