Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 6/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 256 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 25 t 56 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 42 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV120,5 %25,5 %1 767 00070 %
Yle TV228,6 %8,2 %1 839 00073 %
Yle Teema&Fem2,7 %2,5 %1 198 00048 %
Yle yhteensä51,8 %36,1 %2 075 00082 %
MTV315,5 %25,1 %1 855 00074 %
Sub1,9 %2,6 %1 096 00044 %
AVA2,3 %2,5 %971 00039 %
C More Total0,4 %0,6 %193 0008 %
MTV yhteensä20,1 %30,8 %1 973 00078 %
Nelonen6,3 %11,6 %1 621 00064 %
Jim1,1 %1,6 %866 00034 %
Liv1,7 %2,4 %1 008 00040 %
Hero0,6 %1,0 %680 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä9,8 %16,6 %1 820 00072 %
TV57,7 %3,7 %1 473 00058 %
Kutonen0,8 %1,1 %726 00029 %
Frii1,6 %1,9 %688 00027 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %29 0001 %
TLC2,6 %3,1 %740 00029 %
Warner Bros. Discovery12,8 %9,8 %1 738 00069 %
STAR Channel1,3 %1,6 %665 00026 %
National Geographic Channel1,5 %1,7 %612 00024 %
Disney Finland2,8 %3,3 %947 00038 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,0 %1,6 %646 00026 %
Muut2,0 %2,2 %582 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 256 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.