Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 34/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 140 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 11 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 19 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,9 %24,7 %1 627 00065 %
Yle TV26,8 %6,5 %1 347 00053 %
Yle Teema&Fem4,1 %3,5 %978 00039 %
Yle yhteensä39,8 %34,7 %1 800 00071 %
MTV321,4 %26,4 %1 662 00066 %
Sub5,4 %5,1 %1 101 00044 %
AVA2,9 %2,9 %817 00032 %
C More Total0,4 %0,3 %160 0006 %
MTV yhteensä30,2 %34,7 %1 849 00073 %
Nelonen7,8 %10,4 %1 418 00056 %
Jim2,3 %2,0 %834 00033 %
Liv2,2 %2,3 %849 00034 %
Hero0,9 %1,1 %487 00019 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,3 %15,8 %1 596 00063 %
TV52,9 %2,8 %971 00039 %
Kutonen1,1 %0,9 %585 00023 %
Frii2,4 %2,1 %522 00021 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %25 0001 %
TLC2,5 %2,6 %553 00022 %
Warner Bros. Discovery9,0 %8,5 %1 260 00050 %
STAR Channel1,7 %1,5 %576 00023 %
National Geographic Channel1,9 %1,3 %515 00020 %
Disney Finland3,5 %2,7 %830 00033 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,3 %1,6 %582 00023 %
Muut3,0 %2,0 %467 00019 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 140 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.