Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 34/2022
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Kohderyhmän väestö: 4 959 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 4 156 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 8 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 18 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,6 %25,3 %3 145 00063 %
Yle TV27,9 %7,7 %2 746 00055 %
Yle Teema&Fem3,8 %3,3 %1 882 00038 %
Yle yhteensä40,2 %36,3 %3 501 00071 %
MTV318,0 %22,4 %3 159 00064 %
Sub6,5 %6,1 %2 299 00046 %
AVA2,3 %2,4 %1 538 00031 %
C More Total0,7 %0,6 %395 0008 %
MTV yhteensä27,6 %31,5 %3 567 00072 %
Nelonen8,2 %10,7 %2 853 00058 %
Jim2,5 %2,5 %1 788 00036 %
Liv1,8 %2,0 %1 632 00033 %
Hero0,9 %1,1 %1 048 00021 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,4 %16,3 %3 206 00065 %
TV53,0 %3,0 %2 004 00040 %
Kutonen1,9 %1,6 %1 433 00029 %
Frii2,0 %1,8 %1 088 00022 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %80 0002 %
TLC1,7 %1,8 %1 028 00021 %
Warner Bros. Discovery8,9 %8,5 %2 566 00052 %
STAR Channel2,1 %1,8 %1 321 00027 %
National Geographic Channel2,6 %1,6 %1 182 00024 %
Disney Finland4,7 %3,4 %1 824 00037 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,5 %1 244 00025 %
Muut3,9 %2,6 %1 139 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %4 156 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.