Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 12/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 224 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 39 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 57 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,5 %26,0 %1 690 00067 %
Yle TV210,0 %5,9 %1 625 00065 %
Yle Teema&Fem3,6 %3,7 %1 168 00046 %
Yle yhteensä43,0 %35,5 %1 970 00078 %
MTV321,5 %26,5 %1 810 00072 %
Sub2,5 %3,0 %1 094 00043 %
AVA3,1 %2,8 %994 00039 %
C More Total0,7 %0,6 %226 0009 %
MTV yhteensä27,8 %32,9 %1 957 00078 %
Nelonen8,4 %12,1 %1 568 00062 %
Jim2,0 %1,7 %906 00036 %
Liv1,8 %1,8 %1 012 00040 %
Hero0,8 %1,1 %584 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,0 %16,6 %1 766 00070 %
TV52,2 %2,0 %1 013 00040 %
Kutonen0,9 %0,8 %645 00026 %
Frii2,1 %1,8 %661 00026 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %19 0001 %
TLC3,3 %2,9 %703 00028 %
Warner Bros. Discovery8,6 %7,7 %1 393 00055 %
STAR Channel1,4 %1,4 %679 00027 %
National Geographic Channel1,7 %1,0 %571 00023 %
Disney Finland3,0 %2,4 %936 00037 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,6 %1,9 %698 00028 %
Muut3,3 %3,5 %634 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 224 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.