Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 46/2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 381 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 36 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 48 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,3 %23,3 %1 800 00067 %
Yle TV29,7 %6,1 %1 699 00063 %
Yle Teema&Fem2,1 %2,0 %1 055 00039 %
Yle yhteensä38,2 %31,4 %2 066 00077 %
MTV323,0 %29,3 %1 948 00073 %
Sub2,9 %3,2 %1 165 00043 %
AVA2,8 %2,4 %1 014 00038 %
C More Total1,1 %0,6 %355 00013 %
MTV yhteensä29,7 %35,5 %2 110 00079 %
Nelonen11,1 %14,7 %1 746 00065 %
Jim2,0 %1,7 %1 005 00037 %
Liv2,3 %2,0 %999 00037 %
Hero0,9 %1,2 %628 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,3 %19,6 %1 972 00073 %
TV52,7 %2,8 %1 044 00039 %
Kutonen1,2 %1,0 %747 00028 %
Frii1,7 %1,5 %647 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %12 0000 %
TLC3,1 %2,4 %649 00024 %
Warner Bros. Discovery8,9 %7,8 %1 428 00053 %
STAR Channel1,8 %1,4 %771 00029 %
National Geographic Channel1,7 %1,0 %571 00021 %
Disney Finland3,4 %2,4 %1 010 00038 %
Paramount Network0,2 %0,1 %191 0007 %
AlfaTV1,1 %1,3 %610 00023 %
Muut2,4 %2,2 %561 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 381 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.