Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 46/2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 221 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 30 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 56 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,8 %23,5 %1 730 00069 %
Yle TV29,2 %6,0 %1 582 00063 %
Yle Teema&Fem2,2 %2,0 %1 028 00041 %
Yle yhteensä38,1 %31,6 %1 926 00077 %
MTV323,1 %29,1 %1 829 00073 %
Sub2,9 %3,2 %1 119 00045 %
AVA2,8 %2,4 %981 00039 %
C More Total1,0 %0,6 %331 00013 %
MTV yhteensä29,7 %35,3 %1 981 00079 %
Nelonen11,0 %14,6 %1 629 00065 %
Jim2,0 %1,7 %979 00039 %
Liv2,3 %2,0 %970 00039 %
Hero0,9 %1,2 %612 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,2 %19,5 %1 852 00074 %
TV52,8 %2,8 %1 011 00040 %
Kutonen1,2 %1,0 %715 00029 %
Frii1,8 %1,5 %634 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %12 0000 %
TLC3,1 %2,4 %633 00025 %
Warner Bros. Discovery9,0 %7,8 %1 369 00055 %
STAR Channel1,8 %1,4 %745 00030 %
National Geographic Channel1,7 %1,0 %545 00022 %
Disney Finland3,4 %2,4 %971 00039 %
Paramount Network0,2 %0,1 %191 0008 %
AlfaTV1,1 %1,3 %597 00024 %
Muut2,4 %2,3 %517 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 221 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.