Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 37/2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 267 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 32 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 47 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,2 %23,0 %1 752 00070 %
Yle TV27,7 %6,8 %1 643 00066 %
Yle Teema1,4 %1,5 %774 00031 %
Yle Fem1,1 %1,5 %753 00030 %
Yle yhteensä38,4 %32,8 %1 991 00080 %
MTV320,2 %26,1 %1 926 00077 %
Sub2,7 %2,3 %1 182 00048 %
AVA3,8 %4,1 %1 114 00045 %
C More Total1,1 %0,3 %245 00010 %
MTV yhteensä27,7 %32,8 %2 081 00084 %
Nelonen11,8 %14,8 %1 786 00072 %
Jim2,3 %2,0 %1 010 00041 %
Liv3,3 %3,1 %1 151 00046 %
Hero1,2 %1,4 %670 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä18,6 %21,2 %1 971 00079 %
TV52,9 %2,8 %1 123 00045 %
Kutonen1,3 %1,3 %695 00028 %
Frii2,1 %1,9 %669 00027 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %34 0001 %
TLC1,4 %1,3 %639 00026 %
Warner Bros. Discovery8,1 %7,5 %1 487 00060 %
STAR Channel2,6 %2,0 %880 00035 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %614 00025 %
Disney Finland4,4 %3,3 %1 098 00044 %
Music TV0,2 %0,1 %106 0004 %
Muut2,6 %2,3 %785 00032 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 267 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.