Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 36/2018
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 666 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 389 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 31 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 30 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,0 %24,0 %1 727 00065 %
Yle TV27,6 %6,0 %1 670 00063 %
Yle Teema1,4 %1,3 %768 00029 %
Yle Fem1,3 %1,6 %810 00030 %
Yle yhteensä39,3 %32,9 %2 022 00076 %
MTV319,6 %24,5 %1 972 00074 %
Sub3,1 %2,9 %1 164 00044 %
AVA3,1 %3,4 %1 025 00038 %
C More Total0,4 %0,4 %155 0006 %
MTV yhteensä26,2 %31,2 %2 125 00080 %
Nelonen13,3 %16,7 %1 865 00070 %
Jim2,2 %2,0 %982 00037 %
Liv3,1 %2,8 %1 160 00044 %
Hero1,2 %1,5 %653 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä19,8 %23,0 %2 037 00076 %
TV52,4 %2,1 %1 064 00040 %
Kutonen1,1 %1,1 %644 00024 %
Frii2,2 %2,1 %623 00023 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %41 0002 %
TLC1,5 %1,4 %624 00023 %
Warner Bros. Discovery7,6 %7,0 %1 454 00055 %
STAR Channel2,7 %2,0 %886 00033 %
National Geographic Channel1,5 %1,2 %591 00022 %
Disney Finland4,3 %3,2 %1 135 00043 %
Music TV0,1 %0,1 %100 0004 %
Muut2,7 %2,7 %712 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 389 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.