Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 35/2018
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 666 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 397 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 11 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 36 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,4 %22,1 %1 774 00067 %
Yle TV210,8 %12,6 %1 792 00067 %
Yle Teema1,8 %1,8 %822 00031 %
Yle Fem1,3 %1,6 %746 00028 %
Yle yhteensä42,3 %38,0 %2 093 00078 %
MTV319,4 %24,7 %1 961 00074 %
Sub2,7 %2,5 %1 167 00044 %
AVA3,1 %2,9 %935 00035 %
C More Total1,6 %0,7 %247 0009 %
MTV yhteensä26,8 %30,7 %2 140 00080 %
Nelonen9,5 %12,5 %1 752 00066 %
Jim1,7 %1,4 %858 00032 %
Liv3,7 %3,0 %1 140 00043 %
Hero1,2 %1,4 %625 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %51 0002 %
Nelonen Media yhteensä16,1 %18,3 %1 961 00074 %
TV52,1 %2,0 %1 039 00039 %
Kutonen1,1 %1,1 %640 00024 %
Frii2,6 %2,4 %670 00025 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %62 0002 %
TLC1,3 %1,3 %639 00024 %
Warner Bros. Discovery7,8 %7,3 %1 428 00054 %
STAR Channel2,8 %2,4 %901 00034 %
National Geographic Channel1,5 %1,1 %586 00022 %
Disney Finland4,3 %3,5 %1 095 00041 %
Music TV0,2 %0,2 %105 0004 %
Muut2,5 %2,0 %642 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 397 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.