Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 33/2018
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 666 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 262 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 16 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 11 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,9 %25,2 %1 692 00063 %
Yle TV27,4 %5,8 %1 630 00061 %
Yle Teema2,2 %1,4 %833 00031 %
Yle Fem1,4 %1,8 %732 00027 %
Yle yhteensä40,9 %34,2 %1 984 00074 %
MTV317,4 %21,9 %1 747 00066 %
Sub3,0 %3,0 %1 193 00045 %
AVA2,8 %2,3 %793 00030 %
C More Total0,9 %0,6 %164 0006 %
MTV yhteensä24,0 %27,8 %1 957 00073 %
Nelonen8,3 %10,7 %1 501 00056 %
Jim2,5 %2,8 %936 00035 %
Liv4,0 %4,1 %1 060 00040 %
Hero1,8 %2,5 %678 00025 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,1 %80 0003 %
Nelonen Media yhteensä16,8 %20,2 %1 788 00067 %
TV52,7 %2,9 %979 00037 %
Kutonen1,5 %1,6 %720 00027 %
Frii3,0 %3,2 %635 00024 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %65 0002 %
TLC1,8 %1,8 %595 00022 %
Warner Bros. Discovery9,3 %9,8 %1 396 00052 %
STAR Channel3,2 %2,8 %782 00029 %
National Geographic Channel2,2 %1,7 %656 00025 %
Disney Finland5,4 %4,5 %1 057 00040 %
Music TV0,2 %0,2 %97 0004 %
Muut3,4 %3,3 %757 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 262 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.