Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 31/2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 027 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 82 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 9 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 10 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,2 %25,2 %1 568 00063 %
Yle TV28,6 %6,8 %1 407 00057 %
Yle Teema2,3 %1,8 %753 00030 %
Yle Fem1,5 %1,9 %663 00027 %
Yle yhteensä43,5 %35,6 %1 768 00071 %
MTV315,1 %20,8 %1 611 00065 %
Sub3,7 %3,3 %1 040 00042 %
AVA3,0 %3,3 %749 00030 %
C More Total0,5 %0,2 %149 0006 %
MTV yhteensä22,3 %27,6 %1 791 00072 %
Nelonen7,8 %10,3 %1 358 00055 %
Jim2,8 %3,3 %904 00036 %
Liv3,5 %3,5 %948 00038 %
Hero1,7 %2,3 %653 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,1 %31 0001 %
Nelonen Media yhteensä15,9 %19,5 %1 622 00065 %
TV52,7 %2,7 %946 00038 %
Kutonen1,7 %1,9 %619 00025 %
Frii3,6 %3,5 %605 00024 %
The Discovery Channel0,3 %0,3 %65 0003 %
TLC1,5 %1,5 %565 00023 %
Warner Bros. Discovery9,8 %9,9 %1 287 00052 %
STAR Channel3,2 %2,8 %710 00029 %
National Geographic Channel2,1 %1,7 %544 00022 %
Disney Finland5,3 %4,5 %895 00036 %
Music TV0,2 %0,2 %101 0004 %
Muut3,0 %2,6 %680 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 027 00082 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.