Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 26/2017
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 657 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 254 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 54 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 8 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,4 %28,1 %1 687 00064 %
Yle TV28,3 %7,9 %1 597 00060 %
Yle Teema2,6 %2,6 %828 00031 %
Yle Fem1,2 %1,4 %746 00028 %
Yle yhteensä43,5 %39,9 %1 993 00075 %
MTV315,1 %17,1 %1 763 00066 %
Sub2,3 %2,9 %1 036 00039 %
AVA2,8 %2,7 %910 00034 %
C More Total1,0 %0,8 %222 0008 %
MTV yhteensä21,2 %23,5 %1 945 00073 %
Nelonen7,7 %8,5 %1 542 00058 %
Jim3,0 %2,8 %929 00035 %
Liv4,7 %5,3 %1 087 00041 %
Hero2,5 %3,2 %784 00030 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %105 0004 %
Nelonen Media yhteensä18,2 %20,1 %1 856 00070 %
TV52,3 %2,5 %901 00034 %
Kutonen1,5 %1,6 %692 00026 %
Frii2,6 %2,8 %624 00023 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %58 0002 %
TLC1,3 %1,0 %599 00023 %
Warner Bros. Discovery7,9 %8,1 %1 328 00050 %
STAR Channel3,2 %3,1 %856 00032 %
National Geographic Channel1,8 %1,5 %547 00021 %
Disney Finland5,0 %4,6 %1 047 00039 %
Music TV0,4 %0,2 %97 0004 %
Muut3,8 %3,5 %796 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 254 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.