Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 12/2017
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 657 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 465 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 14 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 53 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,6 %22,6 %1 864 00070 %
Yle TV26,5 %5,3 %1 848 00070 %
Yle Teema1,5 %1,8 %1 057 00040 %
Yle Fem1,3 %1,6 %957 00036 %
Yle yhteensä37,8 %31,3 %2 174 00082 %
MTV323,8 %29,9 %2 121 00080 %
Sub3,3 %3,9 %1 370 00052 %
AVA2,7 %2,8 %1 108 00042 %
C More Total1,5 %0,3 %290 00011 %
MTV yhteensä31,4 %36,9 %2 257 00085 %
Nelonen10,6 %13,9 %1 950 00073 %
Jim2,7 %2,6 %1 116 00042 %
Liv3,3 %3,2 %1 292 00049 %
Hero0,9 %1,0 %624 00023 %
Nelosen maksukanavat0,7 %0,9 %156 0006 %
Nelonen Media yhteensä18,1 %21,5 %2 141 00081 %
TV52,0 %2,0 %962 00036 %
Kutonen1,0 %0,8 %672 00025 %
Frii1,7 %1,4 %599 00023 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %101 0004 %
TLC1,0 %0,7 %514 00019 %
Warner Bros. Discovery5,8 %5,0 %1 320 00050 %
STAR Channel2,3 %2,1 %1 046 00039 %
National Geographic Channel1,6 %1,1 %603 00023 %
Disney Finland3,8 %3,2 %1 227 00046 %
Music TV0,2 %0,1 %113 0004 %
Muut2,8 %2,0 %739 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 465 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.