Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 727 000
Viikot: 1-35/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 196 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 81 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 51 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 14 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV121,2 %19,2 %1 532 00056 %
Yle TV226,0 %27,5 %1 595 00058 %
Yle Teema&Fem3,7 %2,9 %957 00035 %
Yle yhteensä51,0 %49,6 %1 935 00071 %
MTV318,1 %20,0 %1 558 00057 %
Sub2,6 %2,9 %916 00034 %
AVA4,0 %4,8 %741 00027 %
C More Total0,7 %0,3 %271 00010 %
MTV yhteensä25,5 %28,0 %1 746 00064 %
Nelonen4,9 %5,8 %1 225 00045 %
Jim1,7 %1,5 %698 00026 %
Liv1,9 %1,9 %768 00028 %
Hero0,5 %0,7 %308 00011 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä9,0 %10,0 %1 480 00054 %
TV53,2 %2,5 %945 00035 %
Kutonen1,3 %1,2 %647 00024 %
Frii2,3 %1,8 %507 00019 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %17 0001 %
TLC2,2 %1,9 %529 00019 %
Warner Bros. Discovery9,1 %7,6 %1 315 00048 %
STAR Channel1,6 %1,5 %509 00019 %
National Geographic Channel1,4 %1,1 %472 00017 %
Disney Finland3,0 %2,7 %758 00028 %
Muut2,4 %2,2 %667 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 196 00081 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.