Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 727 000
Viikot: 1-48/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 306 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 53 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 34 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV124,7 %23,3 %1 691 00062 %
Yle TV29,5 %6,3 %1 574 00058 %
Yle Teema&Fem3,8 %3,6 %1 084 00040 %
Yle yhteensä38,0 %33,2 %1 967 00072 %
MTV325,0 %29,2 %1 798 00066 %
Sub2,7 %2,7 %1 079 00040 %
AVA2,8 %2,5 %893 00033 %
C More Total1,1 %0,9 %319 00012 %
MTV yhteensä31,5 %35,2 %1 974 00072 %
Nelonen9,3 %12,4 %1 581 00058 %
Jim1,9 %2,0 %864 00032 %
Liv2,0 %1,9 %925 00034 %
Hero0,5 %0,5 %371 00014 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,6 %16,8 %1 761 00065 %
TV53,2 %2,9 %970 00036 %
Kutonen1,4 %1,4 %663 00024 %
Frii3,3 %3,1 %616 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %18 0001 %
TLC2,9 %2,3 %591 00022 %
Warner Bros. Discovery10,9 %9,7 %1 334 00049 %
STAR Channel1,7 %1,5 %602 00022 %
National Geographic Channel1,5 %1,2 %523 00019 %
Disney Finland3,2 %2,7 %862 00032 %
Muut3,2 %2,8 %749 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 306 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.